Умови доставки та оплати
Доставка здійснюється тільки по передоплаті.
Способи доставки
- Нова Пошта
- Самовивіз
- Доставка кур'єром
Способи оплати
- Пром-оплата
- Післяплата
- Готівкою
- Оплата за реквізитами
Гарантія:
Умови гарантійного обслуговування
Гарантійне обслуговування не проводиться:
1. Якщо немає справжнього гарантійного зобов'язання, належної
паковання або повної комплектності постачання.
2. У разі порушення гарантійної пломби.
3. За наявності пошкоджень механічного, хімічного або теплового
характеру, а також за наявності пошкоджень, пов'язаних із потраплянням
всередину виробу сторонніх предметів, рідин або комах.
4. У разі порушення правил експлуатації або транспортування цього типу
изделия.
5. Під час виходу з ладу внаслідок перепадів напруги в електричній
сети.
6. Під час використання незаземленого мережевого проведення.
Примітка:
1. Сумісність із виробами, придбаними поза фірмою, не гарантована.
2. Заміна обладнання проводиться тільки в разі неможливості ремонту.
Гарантійне обслуговування не проводиться:
1. Якщо немає справжнього гарантійного зобов'язання, належної
паковання або повної комплектності постачання.
2. У разі порушення гарантійної пломби.
3. За наявності пошкоджень механічного, хімічного або теплового
характеру, а також за наявності пошкоджень, пов'язаних із потраплянням
всередину виробу сторонніх предметів, рідин або комах.
4. У разі порушення правил експлуатації або транспортування цього типу
изделия.
5. Під час виходу з ладу внаслідок перепадів напруги в електричній
сети.
6. Під час використання незаземленого мережевого проведення.
Примітка:
1. Сумісність із виробами, придбаними поза фірмою, не гарантована.
2. Заміна обладнання проводиться тільки в разі неможливості ремонту.